Digter

As jy jouself as ‘n digter verbeel,
Gaan loop eers op die strand.
Bou jou grootste, mooiste sandkasteel
En breek hom met jou hand.

4 Responses to Digter

  1. Son sê:

    Is dit nou vir al ons “wannabe” digters bedoel? 😉 (Bly jy skryf weer)

    • kaneelsuiker sê:

      Hahaha, Sonkind! Neewat, dit is maar net die proses om aan ‘n gedig te skaaf en soms te skrap vir iets beters. Ek sal mos nie jou skills so geringskat nie😉

  2. ingesluit van gevoelings sê:

    Ek het so baie om te se. Maar dit is weg gesluit in my hart hoe ontsluit ek dit, dit maak my in n hoek weg kruip.

    • kaneelsuiker sê:

      Sommige van ons geheime is beter om te begrawe as om te openbaar. Sommige is stories, wat soos stuifmeel die lug in kan waai en miskien êrens ‘n verskil aan ‘n ander plantjie kan maak.

Lewer kommentaar

