Biochemical Romance

The moment I first saw you, our eyes met
And we smiled excitedly, enchanted by
This radiant energy of life, evolving from
The chemistry of our chance encounter.

The force of our attraction drew me in
And within the first minute of knowing
You, we were locked in a tight embrace.
Happiness reacted, dancing our souls

For the brief time we had together
And securing a subsequent match.
Now we engage in a tentative swirl
In the primordial soup of our love.

3 Responses to Biochemical Romance

  1. Nou sit ek en dink… imagine iemand skryf dit vir my…

    • kaneelsuiker sê:

      Hahaha, o jinne. Ek sal hierdie nooit vir haar wys nie.

      Was eintlik net moeg vir al die geswottery en my gedagtes was by ‘n ander plek, toe moes ek dit net skryf.

      • Ek is soms verstom oor die stilswye van ‘n man… Onthou meisies is nie mind readers nie en as jy nie vir haar gaan sê dat jy van haar hou of hoe erg die graad van jou liefdesaanval is nie… Sal sy nooit weet nie! 😉

Lewer kommentaar

