My Find

Small, hurt and left to wither, I picked it up and brought it hither.

Small: I passed by unaware.
Screaming in silence, this thing
Was pointed out to me- surprised
That I passed by unaware.

Hurt: it had its senses numbed
To stop the pain from bothering,
Yet even its joy was smothering
From having its senses numbed.

So fragile a thing I could not leave
To be withered away; exposed to the wind
In the dark with the fiends all around.
Picked up, I now did not want it to leave.

I brought it home and gave some warmth,
At least I had to try. Even if I
Could bring but one tear to one eye,
It will prove that it can feel some warmth,

But that small, hurt thing I brought back with me ran away to be free.

7 Responses to My Find

  1. ThatDude sê:

    Classic!

  2. Sonkind sê:

    Pragtig pragtig. Ek envision dat dit ‘n klein katjie of diertjie was? Die beeldspraak kan natuurlik anders geinterpreteer word ook🙂

  3. annderster sê:

    ek het gedink dis ‘n diertjie, en toe jy dit nie duidelik maak teen die einde nie, het ek besluit dit was ‘n iemand. en toe is ek hoogs beindruk met die stuk.

    dis uitstekend. baie treffend dat sy eers in die laaste reeltje weghardloop.

  4. annderster sê:

    hey jy. dit was great om jou raak te loop! jyt gese jy oorweeg om te skryf oor laasjaar.

    toevallig het ek die dag net voor ek jou raakgeloop het, geskryf oor my ordeal die afgelope tyd. as ander mense al geblog het oor my issue… ek dink nie jy (julle) besef hoe NIE alleen nie jy (julle) is nie.

    any case – respek… en sterkte kaneelsuiker!

    (delete hierdie comment as jy wil)

    • kaneelsuiker sê:

      Thanks, vreemd genoeg het ek ook weer ‘n heel ander tipe ordeal gehad gister na ek jou raak geloop het. Ek was daar in Pick&Pay op ‘n mission. Ek gaan miskien eers oor dit skryf.
      Maar ja, beslis sal ek nog oor laas jaar skryf. Ek delete nie sommer weer nie. Die ervarings deel ek almal.

Lewer kommentaar

