Stop

Work. Sleep. Eat. Play.
Rush from A to B all day
Busy little bee

Sting the queen and flee
Far away and up a tree
All the world you can see

There’s a rock on the grass
Sitting flat on his ass
Fly down and ask him his game

Sit down beside him
Ask what he’s hiding
Take from his old wisdom-gold

Stay down low
Feel the grass grow
Beneath you, surround you, above you

Darker then it would be, no wind
No scalding sun or rain in your face
No child to kick you from your place

Just sleep, sleep, under roots deep
Slimy, squirming insects tickle
There’s silence here, although brittle

4 Responses to Stop

  1. katjiepiering sê:

    jy klink moeg

  2. kaneelsuiker sê:

    Hehe ;O

  3. annderster sê:

    voel jy ook soms selfs die “play” deel uit work/eat/sleep/play raak ‘n ongelooflike burden?

    • kaneelsuiker sê:

      Janee, beslis! Ek probeer hard om ‘n punt daarvan te maak dat ‘play’ iets moet wees wat EK geniet en nie iets is wat almal uit gewoonte doen nie.

      My vriende het my uitgenooi vanaand, hoe kan ek nee sê? Ek gaan sweerlik ‘n milshake drink in die pub, aangesien hierdie week ‘n studie breuk is met die klem op STUDIE!

Lewer kommentaar

